Goder afton på er alla julälskare!
Jag har haft lite lösa tankar i flera år (bokstavligt) på att prova skaffa en s.k. Julblogg, alltså en blogg nischad mot julen. Har liksom sett att det är en egen gren inom bloggandet, och jag har som sagt länge varit nyfiken på att prova själv.
Och ja, detta blev resultatet och vad kan vara bättre än att skriva första inlägget när det är på dagen fyra månader kvar till julafton..?
 
Jag tror nämligen fullt ut på att just julen 2020 kommer bli "a big one". Inte sammankomstmässigt såklart, men när det kommer till pynt och mys.
Jag tror det är många fler än vanligt som kommer - för att åter använda ett engelskt uttryck - "go all in", och anledningen stavas 2-0-2-0 och C-O-V-I-D-1-9. Är det något år vi alla verkligen behöver en magisk jul så är det just i år.
Vi behöver julmys. Vi behöver juliga dekorationer. Vi behöver julgranar och ljusslingor. Vi behöver allt som hör julen till och lite till det här året.
 
Varmt välkomna hit och jag hoppas ni vill följa med på min nya bloggresa!
Annars bloggar jag också på pixelie.webblogg.se.
Namn:

E-mail: (publiceras ej)

Webbadress:

Skriv din kommentar här:

Kom ihåg mig?